Audi A6 C7 – automobilis, kuriam pagaliau pavyko įgyvendinti savo svajonę tapti prabangiu diskretiškų žmonių automobiliu. Audi A6 (C7) – tai yra didelio dydžio Premium klasės sedanas arba universalas, kuris pasižymi erdviu salonu ir kokybišku interjeru. Šis automobilio modelis buvo gaminamas nuo 2011 metų iki 2018 metų. Galimi šio automobilio modelio pasirinkimai yra tiek su benzininiu, tiek su dyzeliniu varikliu. Benzininis variklis svyruoja nuo 2,8 iki 3,0 l, o dyzelinis – nuo 2,0 iki 3,0 l. Apžvelkime šio automobilio įvairių modifikacijų kuro sąnaudas.
Audi A6 C7 3.0 TDI Atsiliepimai Ir Kuro Sąnaudos
Audi A6 (C7) TDI atsiliepimai:
Dyzeliniai varikliai:
- 3.0 TDI 204 ir 245 arklio galių – pagrindinis visų VAG grupės baržų variklis. Šis 3.0 TDI gali gabenti jus greitai, tyliai, sunaudodamas nedaug dyzelino ir gali lengvai tempti priekabą. Tačiau buvo tam tikrų problemų dėl pirmųjų versijų paskirstymo grandinės įtempiklio, todėl rekomenduojama juos pakeisti įtempikliais, kurie pagaminti po 2016 m.
- 3.0 BiTDI 313 arklio galių – šis 3.0 BiTDI turi gerų ir mažiau nei gerų pliusų. Aišku tik tai, kad pasisekus šis automobilis tarnauja ilgai, tačiau BiTDI sistemai sugedus remontas kainuoja tiek, kad automobilį galima parduoti.
Bendros problemos:
- Pavarų dėžė. S-Tronic automatinė pavarų dėžė (DSG) yra naujos kartos ir turi mažiau problemų. Tačiau alyvą ir filtrą reikia keisti kas 60 000 km. Kalbant apie versijas su priekiniais ratais, jos yra su jau klasikine Multitronic CVT automatine pavarų dėže, kuri ne visiems patinka.
- Stovėjimo stabdys. Stovėjimo stabdys, be abejo, yra elektrinis, nes jums priklauso „Audi A6 C7“. Bet kokiu atveju elektrinis stovėjimo stabdys retkarčiais užstringa dėl stovėjimo pertraukos variklio.
- Pakaba. Sakoma, kad visi „Audi A6“ savininkai yra lygūs. Tiesiog vieni yra lygesni už kitus. Ir čia turime omenyje egzotišką pneumatinę pakabą. „Audi A6“ turi pražūtingą reputaciją ir istoriją su pneumatine pakaba, tik „Audi A6 C7“ atveju problema yra su užpakalinėmis svirtimis, kurių įvorės pagamintos iš “kramtomosios gumos”. Jei jūsų A6 yra pneumatinė pakaba ir girdite girgždėjimą, kai važiuojate per duobes, galite įtarti, kad su pakaba kažkas negerai.
- Vairo stiprintuvas. Vairo stiprintuvas yra elektrinis. Tai yra naujausias pamišimas automobilių pramonėje ir, jei iki šiol nevairavote automobilio su elektriniu vairu, nuoširdžiai rekomenduojama atlikti bandomąjį važiavimą.
Audi A6 (C7) TDI kuro sąnaudos:
Modifikacija | Kuro sąnaudos mieste, l/100 km | Kuro sąnaudos užmiestyje, l/100 km | Vidutinės kuro sąnaudos, l/100 km | CO2 emisija, g/km |
A6 Avant (4G, C7 facelift 2014) | ||||
3.0 BiTDI V6 clean diesel (320 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,5 | 6,2 | 164 |
3.0 TDI V6 clean diesel (218 Hp) quattro S tronic | 6 | 4,8 | 5,3 | 138 |
3.0 TDI V6 clean diesel (218 Hp) S tronic | 5,5 | 4,4 | 4,8 | 125 |
3.0 TDI V6 clean diesel (272 Hp) quattro S tronic | 6 | 4,8 | 5,3 | 138 |
Competition 3.0 BiTDI V6 (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,7 | 5,7 | 6,4 | 169 |
Competition 3.0 BiTDI V6 (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,7 | 5,7 | 6,4 | 169 |
A6 Avant (4G, C7 facelift 2016) | ||||
3.0 TDI (218 Hp) quattro S tronic | 5,7 | 4,8 | 5,1 | 139 |
3.0 TDI (218 Hp) S tronic | 4,8 | 4,3 | 4,5 | 122 |
3.0 TDI (272 Hp) quattro S tronic | 6,0 | 4,8 | 5,3 | 144 |
3.0 TDI (320 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,6 | 6,2 | 169 |
Competition 3.0 TDI (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,5 | 6,2 | 169 |
Competition 3.0 TDI (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,5 | 6,2 | 169 |
A6 Avant (4G, C7) | ||||
3.0 BiTDI V6 (313 Hp) quattro Tiptronic | 7,9 | 5,5 | 6,3 | 166 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) | 6,5 | 4,4 | 5,3 | 139 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) Multitronic | 5,9 | 4,7 | 5,2 | 136 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) quattro S tronic | 6,7 | 5 | 5,7 | 149 |
3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic | 7,2 | 5,2 | 5,9 | 156 |
3.0 TDI V6 clean diesel (245 Hp) quattro S tronic | 7,3 | 5,1 | 5,9 | 156 |
A6 Limousine (4G, C7 facelift 2014) | ||||
3.0 TDI V6 clean diesel (218 Hp) quattro S tronic | 5,9 | 4,6 | 5,1 | 133 |
3.0 TDI V6 clean diesel (218 Hp) S tronic | 5,5 | 4,3 | 4,7 | 122 |
3.0 TDI V6 clean diesel (272 Hp) quattro S tronic | 5,9 | 4,6 | 5,1 | 133 |
3.0 TDI V6 clean diesel (320 Hp) quattro Tiptronic | 7,3 | 5,3 | 6 | 159 |
Competition 3.0 TDI V6 (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,5 | 6,2 | 164 |
Competition 3.0 TDI V6 (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,5 | 5,5 | 6,2 | 164 |
A6 Limousine (4G, C7 facelift 2016) | ||||
3.0 TDI (218 Hp) quattro S tronic | 5,5 | 4,6 | 5,0 | 134 |
3.0 TDI (218 Hp) S tronic | 4,8 | 4,2 | 4,4 | 119 |
3.0 TDI (272 Hp) quattro S tronic | 5,9 | 4,6 | 5,1 | 138 |
3.0 TDI (320 Hp) quattro Tiptronic | 7,3 | 5,3 | 6,0 | 164 |
Competition 3.0 TDI (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,3 | 5,3 | 6,0 | 164 |
Competition 3.0 TDI (326 Hp) quattro Tiptronic | 7,3 | 5,3 | 6,0 | 164 |
A6 Limousine (4G, C7) | ||||
3.0 BiTDI V6 (313 Hp) quattro Tiptronic | 8 | 5,6 | 6,4 | 169 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) | 6,5 | 4,4 | 5,3 | 139 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) Multitronic | 5,8 | 4,6 | 5,1 | 133 |
3.0 TDI V6 (204 Hp) quattro S tronic | 6,7 | 5,0 | 5,7 | 149 |
3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic | 7,2 | 5,2 | 5,9 | 156 |
3.0 TDI V6 clean diesel (245 Hp) quattro S tronic | 7,3 | 5,1 | 5,9 | 156 |